sreda, 28. julij 2010

Oil on canvas- olje na črno platno




Slikanje na črno platno ni nič težje in manj zabavno, kot na belo. Le platno je potrebno kakšen dan prej pobarvati s črno akrilno in pustiti, da se popolnoma posuši. Jaz sem uporabil platno, ki sem ga "popackal" z akrilnimi barvami enkrat poprej, pa mi slika ni uspela. Črna pač vse prekrije.

Ker slikam v wet-on-wet tehniki, je bilo potrebno platno "razmočiti" pred slikanjem. Tokrat sem uporabil mešanici zelene in modre, kot je razvidno iz prve slike. Potem sem čopič dodobra namazal z belo barvo in jo nanesel na svetlo podlago z nežnimi križ-kraž gibi. Na drugi sliki žal ni vidnih pravih barvnih odtenkov, v resnici je nastala nežno modro-zelena podlaga, ki prikazuje jutranjo meglico, skozi katero prodira sončna svetloba.
Na tej podlagi je nastala skromna poglaga dreves v ozadju, travnatih gričkov in bistrega hudournika. Na koncu sem sliko popestril s tremi drevesi, ki v ospredju rasejo malo poudarjeno.

Bistvo vsega je pravilno izbrana barva na podlagi, saj potem z nanosi vrhnjih slojev prihaja do mešanja barv in novih lepih odtenkov.
Takšno slikanje je res veselje...


(Oil on black canvas)

Ni komentarjev:

Objavite komentar